Vill DU hjalpa barnen har??

Hej!
Hoppas ni alla har det bra hemma i Sverige!
Som ni vet ar jag tillsammans med ett gang harliga barn har pa St Anne's home.
Mammorna har inga eller nastan inga pengar alls, da de kan ha kommit fran hemloshet, fattigdom, arbetsloshet, misshandel mm. Det mesta gar runt via donationer, sponsorer och skankta pengar.
 
Sa jag tankte (och har redan hort flera) att det sakert ar manga av er som skulle vilja hjalpa till.
Det ar ganska billigt har i Sydafrika, sa aven om du bara ger litegrann hjalper det mycket.
 
Leksaker och klader skanks ofta och det at ju svart for er att skicka...
Men det gar at mkt "forbrukningsvaror" sasom blojor, tvattlappar, papper, pennor, mediciner mm. Jag har en hel lista pa sadant som behovs, sa vill du vara med och hjalpa mig med detta skulle det vara jatteuppskattat!
 
Varje krona ar vardefull sa du kan ge sa lite eller mycket du vill!
 
Maila till mig: [email protected]
Sa skickar jag tillbaka mitt kontonummer (dar kan du satta in din gava och skriva SYDAFRIKA)
Du kan oxa ge pengarna till min mamma eller pappa, sa kan de skicka de vidare till mig.
 
Tack!
Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marie I Sydafrika

mitt äventyr och vardag som volontär i sydafrika...

RSS 2.0