Konsten att välja ut foton från 1200 bilder från en fantastisk resa...

 

Nu är jag hemma i fina och somriga Sverige igen. Det känns skönt att vara hemma igen, men också lite konstigt.

 

Ja lovade ju att ge er bilder från resan, så nu är det dags. Det var inte helt enkelt med 1200bilder, och då är jag nog ändå den som tagit minst bilder...

 

Orange River är gränsen mellan Sydafrika och Namibia, där paddlade vi kanot.

 

Fish River Canyon var häftigt, men man måste vara där för att riktigt se det.

 
 

Det är mkt öken i Namibia!

 
 
 

Dags för fallskärmshoppning! Wow, det var riktigt häftigt och kul. Inte alls så läskigt som jag trodde. Det känns som man flyger. Vill lätt göra det igen, bara det inte skulle vara så dyrt...

 
 
 

Det finns mkt åsnor och de använder dem om transportmedel. Vi fick ofta stanna för att släppa förbi åsnor, getter och kor.

 
 
 

Spitzkoppe, fint!

 
 
 

Vi träffade på många härliga och fina människor.

 
 

Vårt hem under tre veckor, scoutliv - i like it. (några nätter sov vi inomhus)

 
 
FORTSÄTTNING FÖLJER...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marie I Sydafrika

mitt äventyr och vardag som volontär i sydafrika...

RSS 2.0