Mamma fyller år!

 
 

Idag fyller mamma år! Grattis!! Jag skulle gärna vilja vara hemma och fira dig, men snart ses vi! Jag är glad att skype finns, så vi kan höras där. Om 2veckor är familjen här, det ser jag verkligen framemot!

 

Jag mår bra igen (hade ont i magen och diareé i början på veckan) och har sen haft en bra vecka. Att få vara med sju små söta bebisar och se deras utveckling. Så veckan var fylld av leenden, blickar, lek, sång, lära-sig-att-gå. Det är roligt att vara där och det känns meningsfullt o betydelsefullt.

 

Idag har jag vart i kyrkan, vilken kärleksfull Gud vi har! Tänk att vi människor runt om i världen som lever olika ändå är lika och tillhör samma Gud. Vi är en stor familj ihop och vi kan alla finnas vill för varandra och tjäna Gud. Vi har mkt att vara tacksamma för.

 

Kramar från ett soligt o blåsigt Sydafrika

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marie I Sydafrika

mitt äventyr och vardag som volontär i sydafrika...

RSS 2.0