Älskade familjen kommer hit!

Imorn kommer min familj hit (hoppas jag, om inte flyget är inställt...)! Åhh, vad jag längtar och ser framemot det! Det var 5,5 månader sen jag åkte och senast såg dem, det är länge.

 

Så imorn ska jag krama min älskade familj, som jag har saknat så. Vi ska vara massa ihop, prata och göra roliga saker ihop. Det blir några dagar i Kapstaden och sen lite rundresa, bla för att hälsa på djuren, hoppas vi får se The big 5.

 

Vi hörs om två veckor (tidigast)! Kram

 

 



Kommentarer
Anonym

Hoppas ni har det toppenbra! Själva är vi just hemkomna från en härlig vecka i Dolomiterna, Italien.
Kram/Annelie

2013-02-16 @ 22:18:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marie I Sydafrika

mitt äventyr och vardag som volontär i sydafrika...

RSS 2.0