Nedräkning

Nu har nedräkningen verkligen börjat! Om exakt två veckor står jag på Landvetter för att åka iväg. Nu är det nära.

 

Hur känns det då? -Jo, visst är jag nervös ibland och undrar hur det ska gå och om jag ska klara allt. Men oftast känns det bra och spännande att åka iväg, jag har tänkt o planerat så länge nu, så jag kan inte göra så mycket mer nu och därför vil jag bara komma iväg. Jag lägger allt i Guds händer och litar på att han är med hela tiden, då ska det gå bra.

 

Det mesta är klart, bara lite småfix kvar och så får jag hoppas att allt får plats i väskan… Vaccin, försäkring och visum är klart (känns så skönt!). Däremot är inte boendet i Sydafrika klart än, ber och hoppas att det snart ska fixa sig. Men det ska det göra, får väl inte vara så svensk och planerande bara. Det fixar sig alltid på något sätt.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marie I Sydafrika

mitt äventyr och vardag som volontär i sydafrika...

RSS 2.0