Lite tankar

Igår träffade jag Karin och pratade om Sydafrika mm. Vi satte utomhus i göteborg, i solen :)

 

Det kändes bra att träffa henne, en go och engagerad kvinna! Det är svårt att planera och föreställa sig hur det verkligen kommer bli, men jag har iaf en skön känsla av att det blir bra.

 

Jag har iaf en biljett som kommer ge mig massa nya upplevelser, intryck, erfarenheter och möjlighet till att hjälpa till i guds stora familj. Det är stort, och hur det än kommer bli till slut är jag övertygad om att jag kommer vara förändrad efteråt. Det är det som är så spännande, det är ju inte bara jag som ger utan får oxå massa tillbaka.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marie I Sydafrika

mitt äventyr och vardag som volontär i sydafrika...

RSS 2.0