1 dag kvar!

Nu är det bara en dag kvar, imorn smäller det :)
som jag har tänkt, fixat, väntat oh längtat. och nu är jag då här.
 
Idag packar jag för fullt, har lagt fram det mesta jag ska ha med mig;
 
 
Sen har jag en hög med saker "som jag kanske tar med om det får plats".
Vi får se hur det går, men jag tror faktiskt att jag kommer få med det mesta...
 
Egentligen har jag inte varit så nervös, men nu pirrar det i magen och jag ligger o tänker på nätterna.
(dessutom blev jag väckt av 3 sms från telia kl4 i natt ;), hmm varför då?)
 
Men det ingår ju att man ska vara lite nervös. en hel del vet jag inför sydafrika, men det är mycket jag inte är helt säker på, så det väntar och se hur det blir.
Jag får lägga allt i Guds händer och tro att det ska lösa sig och bli bra.
Tack till er som ber för mig, det betyder mycket. Det berör och jag tror det finns mycket kraft i bönen.
 
Nu ska jag o Eva gå ut med grannens hund Macho! sen ska jag jag försöka få i all packning..


Kommentarer
Gunilla

Lycka till Goa Marie! Det här fixar du galant! Jag kommer att följa dig på ditt livs resa! Spännande!!!!

2012-08-21 @ 20:01:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marie I Sydafrika

mitt äventyr och vardag som volontär i sydafrika...

RSS 2.0